środa, 4 listopada 2015

Odżywka Sesa włosy jedwabiste i błyszczące- bardzo mocno odżywcza odżywka/ Przypomnienie o konkursie.

Witam.

Opis:
Głębokie odżywienie suchych włosów dzięki maśle shea i ekstraktowi z truskawek. Ultra bogata i orzeźwiająca odżywka Sesa skutecznie nawilża włosy. Unikalna formuła z masłem shea doskonale odżywia włosy oraz dodaje im blasku. Przywraca równowagę przetłuszczającej się skórze głowy.  Bogactwo składników odżywczych sprawia, że włosy odzyskują witalność, stają się elastyczne i uniesione. Dobroczynne działanie na strukturę włosów jest odczuwalne w dotyku – włosy stają się wygładzone i miękkie, zyskują zdrowy blask. Dzięki stosowaniu odżywki Sesa można zapomnieć o problemie splątanych i trudnych do ułożenia włosów.
  • Wyciąg z truskawek - antyoksydanty zawarte w truskawkach chronią komórki przed uszkodzeniami.
  • Masło shea - głęboko odżywia suche i zniszczone włosy od cebulek po końce, dzięki czemu włosy stają się miękkie i błyszczące.
  • Witamina E - chroni przed wpływem wolnych rodników.
Objętość netto: 400 ml


Link do produktuhttp://www.helfy.pl/wlosy/odzywki/odzywka-sesa-400-ml-wlosy-jedwabiste-blyszczace
Cena: aktualnie trwa wyprzedaż- 9,50zł


Skład:
DM water, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Glycerine, Dimethicone Amodimethicone, Laurath-23, Laurath-4, Polyacrylamide C 13-14 Isoparaffin Laurath-7, Butyrospermum Parkii , Dimethicone, Isopropyl Myristate,  Amodimethicone, Sodium Lauroryl Sarcosinate,  PEG 100 stearate,  Glyceral stearate,  Paraffinum Liquidum, Sodium Lauryl Eter Sulphate, Fragaria Ananassa (Strawberry) Liquid extract, Fragrance (Parfum), Panthenol, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Polyquaternium-7, Tocopherol(Vitamin E), Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate,  Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. 


Moja opinia:
Uwielbiam treściwe odżywki, maseczki. Bardzo zachęcają mnie recenzję, w których ktoś narzeka na obciążanie włosów. Wszystkie negatywne opinie na temat tego produktu pojawiają się własnie przez obciążające działanie odżywki. Ideał dla mnie? Niekoniecznie. I mnie dopadło obciążenie po użyciu tego produktu. Musiałam nakładać ją jedynie na minutkę, aby tego uniknąć. Mimo wszystko bywało, że moje włosy nie prezentowały się tak jak tego chciałam. Przy większej ilości kosmetyku i czasu, wyglądały jak po olejowaniu(przed myciem oczywiście) Znalazłam jednak na nią sposób. Odrobinkę odżywki mieszałam z inną(zbyt lekką, bublem itd.) odżywką/maseczką. Włosy łatwo się rozczesywały, współpracowały podczas układania(pogłębia skręt), były miękkie w dotyku. Idealna odżywka w teren, na wakacje itd.(jako ochrona przed zniszczeniami-silikony, parafina, masło shea) Trochę zbyt chemiczny skład jak dla mnie(niedawno ciężarnej, a teraz mamy karmiącej piersią) Nie nakładałam jej na swój wrażliwy skalp!


Miałyście? Co o niej myślicie? Miałyście styczność z podobnymi produktami?

Przypominam o konkursie klik.

15 komentarzy:

  1. Większość kosmetyków działa na moje włosy w taki sam znikomy sposób. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz coś co się sprawdzi :) Próbowałaś dłuższego wmasowywania kosmetyków, sauny do włosów?

      Usuń
  2. Nie mialam ale sam sklad mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, opis taki zachęcający, że shea, że truskawki, och ach... Ale jak spojrzałam na skład, to pomyślałam: "acha, podziękuję", bo dla mnie skład też jest zbyt chemiczny :P no i na dodatek nie lubię parafiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafinę akurat lubię, ale połączenie tych wszystkich składników sprawia, że odżywka jest strasznie ciężka i łatwo o obciążenie.

      Usuń
  4. Jak dla mnie, pół biedy że jest tu 1/3 tablicy mendelejewa, na skalp i tak tego nie nałożę. Ale obawiam się, że mnie bardzo obciąży, jak wszystko ostatnio :/

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku maseczka sprawdzi się jedynie jako dodatek do czegoś innego. Też tak miałam. Pomogło dogłębne oczyszczenie włosów(nie jednorazowe)

      Usuń
  5. Skład troszkę odstręcza; nie wiem, czy odwažyłabym się jej spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eve, powinnaś zmienić wygląd bloga.Trudno tu cokolwiek znaleźć. Piszę to nie jako hejt, tylko rada, bo twoje włosy są genialne! I wiele osób chciało by łatwo i przyjemnie znaleźć potrzebna informacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luz :) Tzn.? Mnie się zawsze wydawało, że wszystko jest ładnie podzielone. Czego szukałaś? Od kilku miesięcy nie aktualizowałam zakładek :( W zmianie wyglądu bloga musiałby mi ktoś pomóc...

      Usuń
  7. Mam podobnie. Kiedy czytam, ze cos kogos obciazylo, mysle sobie, ze to cos dla mnie ideal ;) Sklad troszke przekombinowany, ale jak wiekszosc kosmetykow i ten chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie odżywki, co recenzje mają "obciąża", ja niestety mimo, że w tej chwili mam całe naturalne włosy, to i tak większość odżywek jest za lekka, ale niestety ostatnio doszłam do smutnych dla mnie wniosków, że moje włosy są falowane a nie proste, stąd problem.. Marze o takich prostych jak twoje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O uzylam jej dzis. @santana blog ja tez uwielbiam wszystko co dociąża, ba nawet przeciąża wlosy ale to jest hardkor. I bede musiala ja mieszać z inna, lekka, bo mam taki przychlast jakby mnie krowa ulizala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy i u Ciebie takie rozwiązanie się sprawdziło :)

      Usuń
    2. Niestety, wymieszana z najlżejsza maska robi totalny przykład, wlosy wrecz sa tlustawe. Jak nałożyłam od skalpy do ucha sprawdzająca sie maske a na konce minimalna ilosc sesy to mialam tluste konce,

      Ja jestem bardzo na nie, ale pocieszam sie ze dostalam w gratisie. Zużyje do golenia nog :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...