czwartek, 14 listopada 2013

Active Moisturising & Care Rehydrating Serum Noni Care-recenzja/ Ava Age Control- serum z kwasem hialuronowym i witaminą PP- recenzja.

Witam :)

Serum nawilżające- intensive 25+


Opis:
Skoncentrowany preparat służący do intensywnego, długotrwałego nawilżenia skóry. Aktywne składniki zapobiegają odwodnieniu skóry, chronią przed jej nadmiernym wysuszeniem i niwelują uczucie naprężenia i dyskomfortu. Sok owocu Noni dostarcza niezbędnych mikroelementów i witamin, oddziałowuje antyoxydacyjnie, ogranicza niekorzystny wpływ środowiska. Ekstrakt owsa odżywia, wzmacnia i nawilża skórę. Wyciąg z aloesu działa łagodząco i rozluźniająco.
Naturalne ekstrakty wygładzają zmarszczki mimiczne, sprzyjają zabezpieczeniu nawilżenia w głębokich warstwach epidermy. Skóra staje się gładka, sprężysta i jedwabista.


Sposób użycia: rano i/lub wieczorem nanieść 5-6 kropli serum na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, z wyłączeniem obszaru wokół oczu. Pozostawić do wchłonięcia przez sórę. Serum można stosować jako niezależny preparat, jak również z remem na dzień/noc, zwiększając rezultaty działania. 
W zabiegach: codziennie przez 15-30 dni w zależności od stanu skóry i uzyskania oczekiwanego rezultatu. Pełny zabieg: nie więcej niż 30 dni. W ciągu roku mgą być wykonane nie więcej niż 4 zabiegi. Dla wszystkich rodzajów skóry.


Link do produktuhttp://prostoznatury.com.pl/serum-nawilzajace-25-20-ml-intensive/
Cena: 19,50 zł - 20ml

Skład:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin(humektant), Avena Strigosa Seed Extract(ekstrakt z owsa), Lecithin(lecytyna, wpływa na poprawę nawilżenia), Citrus Aurantium Amara Flower Extract***(ekstrakt z kwiatów pomarańczy), Citrus Grandis Fruit Extract***(ekstrakt z grejpfruta), Serenoa Serrulata Fruit Extract***(palma sabalowa-ekstrakt z owoców), Morinda Citrifolia Fruit Extract***(ekstrakt z owoców noni), Aloe Barbadensis Leaf Extract***(ekstrakt z aloesu), Benzyl Alcohol**, Sodium Benzoate**, Potassium Sorbate**(konserwanty).
* - pochodzenia naturalnego,  ** - jako substancje konserwujące, *** - z upraw certyfikowanych


Moja opinia:
Największą zaletą tego serum jest egzotyczny i naturalny skład. Znajdziemy w nim ekstrakt z owsa, ekstrakt z kwiatów pomarańczy, ekstrakt z grejpfruta, palme sabalową, ekstrakt z owoców noni, ekstrakt z aloesu. Wszystkie te składniki mają ogromny wpływ na wydzielanie sebum, nawilżenie, działanie antyoksydacyjne itd.
Opakowanie wygląda minimalistycznie, jest szklane.
 Widoczne zużycie 19 październik- 14 listopad.



Serum ma bardzo wodnistą konsystencję(wygląda jak lekko zmętniona woda):

Niech was jednak nie zwiedzie jego konsystencja. Serum jest treściwe. Bardzo łatwo przesadzić z jego ilością. Stosowanie serum jako niezależnego preparatu: bez kremu mogę wsmarować w skórę jedynie bardzo małą ilość serum. Inaczej na skórze zostanie lepki, widoczny, błyszczący film(czasami naprawdę czułam jakbym smarowała się lekko rozcieńczonym sokiem owocowym- to jedyny minus tego produktu). Pod krem mogę nałożyć więcej serum. Krem niweluje ten film. Serum intensywnie nawilża. Podczas jego stosowania nie łuszczyła mi się skóra z okolic czoła (co się często zdarza). 



Ava Laboratoirum Professional Home SPA Age Control. Serum z kwasem hialuronowym i witaminą PP.
Wzmocniona terapia nawilżająca: radykalna poprawa nawilżenia sóry, uszczelnienie naczynek krwionośnych, skuteczne wygładzenie skóry.
Opis:
Efekty stosowania:
-Intensywne i głębokie nawilżenie skóry,
-Stymulowanie syntezy kwasu hialuronowego i kolagenu w skórze,
-Uszczelnienie naczyne krwionośnych i zapobieganie ich pękaniu,
-Wygładzenie skóry,
-Wzrost elastyczności i jędrności.
Składniki aktywne: kwas hialuronowy, witamina PP, kolagen, ekstrakt z alg(enteromorpha compressa).
Wskazania: domowa pielęgnacja, zwłaszcza przesuszonej, z widocznymi zmarszczkami, a także z problemami naczyniowymi.


Kuracja: stosować dwa razy w tygodniu przez okres dwóch miesięcy. Dla podtrzymania efektów: stosować raz na dwa tygodnie. Zaleca się również jednorazowe użycie w celu poprawy stanu sóry.
Ampułkę przełamać w miejscu białej kropki. Nałoż preparat na skórę twarzy i szyi. Wykonaj masaż orężnymi ruchami(przez około 5 minut).
Serum dostałam w ramach wspołpracy ze sklepem http://prostoznatury.com.pl/

Link do produktu:http://prostoznatury.com.pl/kategorie/ava%20serum/1/

Skład:
Aqua, sodium hyaluronate(sól sodowa kwasu hialuronowego), glycerin(humektant), propylene glycol(humektant), soluble collagen(kolagen), polysorbate 80(emulgator, zwięsza rozpuszczalność), hydroxyethylcellulose(Modyfikator reologii), phenoxyethanol(konserwant), ethylhexylglycerin(konserwant pochodzenia naturalnego, dodatkowo nawilża), niacinamide(witamina PP), enteromorpha compressa extract(Wyciąg z algi Enteromorpha Compressa).


Moja opinia:
Serum ma postać ampułek 3ml.



Serum jest gęste, lepkie w dotyku. Jedna ampuła starczyła mi na dwa użycia(reszte przełożyłam do zamniętego pojemnicza). Producent zaleca 5-minutowe wmasowywanie(po masażu cera nabierała lekko różowego kolorytu) serum w skórę twarzy i szyi. Po 5 minutach nadal pozostawała na twarzy lekka warstwa(reszta się wchłoneła), która z czasem znikała. Serum nałożyłam wieczorem na mocno oczyszczoną, ściągniętą skóre. Serum zniwelowało to nieprzyjemne uczucie i ładnie nawilżyło skórę. Nie naładałam już potem kremu na noc. Mimo wszysto skóra rano nadal wyglądała na nawilżoną.



Przypominam o konkursach:
Zestaw 10 rosyjskich kosmetyków tutaj.


Urodzinowy konkurs- ekologiczna torba, palma sabalowa, odlewki, potasowe mydło, balsam splend'or, DeBa tutaj.

Miałyście?. Co o nich myślicie?.


17 komentarzy:

  1. Mam serum z samym kwasem Hialuronowym Eveline i mikrozastrzyk Serum Sorya,roztwór ,uwielbiam te produkty,czuć nawilżenie,a stosując regularnie -widać zmiany,buzia jest po prostu jaśniejsza,zdrowsza.Jestem ciekawa Noni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie ten mikorozastrzyk :)

      Usuń
    2. Wraz z kremem potrafi naprawdę rozpromienić buzię.

      Usuń
    3. Poczekam na recenzje, chociaż interesuje mnie samo serum(krem do twarzy mam). Wstawisz do recenzji skład?.

      Usuń
  2. chyba podeślę linka siostrze, która co prawda jeszcze dwudziestki nawet nie skończyła, ale skórę ma tragicznie suchą. Noni Care sama miałam sobie kupić, ale chyba płyn micelarny..i zapomniałam o tym ;) poszukam sobie znowu coś o nich, bo jeszcze niedawno mało było recenzji w necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczi też mają fajna, a przynajmniej tą nawilżajacą.

      Usuń
  3. Bardzo chciałabym przetestować kosmetyki noni care. :) Oraz oczywiście posmakować samych owoców. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jeszcze nie czuję potrzeby nakładania ser.
    Moja twarz lubi się świecić, a ja nie używam podkładów, więc na dzień pozostaję jedynie przy kolagenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to serum, zwłaszcza pod względem składu i konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest prosty i ciekawy :). Mnie troche konsystencja zaskoczyła :D. Jednak mimo wszystko serum jest treściwe i wręcz musiałam uważać z jego ilością. Po miesiącu została mi prawie połowa a naładałam je też na dekolt i szyje :). Nie lubie go jedynie stosowac solo bo ten lepki film mnie męczył.

      Usuń
  6. skład bardzo dobry :) lubię sera, mój ulubiony to winogronowy z BU :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię sera, może to też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można dodać taką placentę do indygo żeby zlikwidować matowość włosów? http://bielendaprofessional.pl/produkty/maska-algowa-z-placenta-roslinna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli w skladzie jest tylko placenta i algi to tak :). Widze, ze masz taki sam problem z indygo jak ja ;).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...