wtorek, 11 czerwca 2013

Maska w sprayu 12 wonders- recenzja.

Witam.
12 wonders leave in jest to kolejny produkt włoskiej firmy Z.one Concept.

Opis:
12 wonders to produkt łączący 12 właściwości w jedną wyjątkową, unikalną formułę. Aksamitna konsystencja nadająca jedwabistej miękkości i niesamowitej objętości.
Odkryj tajemnicę 12 cudów:
1-Regeneracja wszystkich rodzajów włosów,
2-Eliminuję efekt pierzenia się włosów,
3-Zapobiega rozdwajaniu się końcówek włosów,
4-Ochrona przed wysoką temperaturą,
5-Długotrwałe utrzymanie fryzury,
6-Niewiarygodne łatwe rozczesywanie,
7-Wspaniały połysk,
8-Nadaje objętość,
9-Ułatwia prostowanie,
10-Chroni i utrzymuje kolor,
11-Chroni przed promieniowaniem UV,
12-Wygładza włosy.
Bez spłukiwania. Do wszystkich rodzajów włosów. Guarana i organiczne ekstrakty.

Sposób użycia:
Nakładać na wilgotne włosy, następnie przystąpić do stylizacji. Nie spłukiwać.
Link do produktu-http://eurofryz.ns48.pl/product.php?id_product=135
Cena- 56 zł- 140ml



Skład:
Aqua, cetearyl alcohol, propylene glycol, phenyl trimethicone, cyclopentasiloxane, behentrimonium chloride, quaternium-80, cyclohexasiloxane,paullinia cupana seed extract, glycerin, hamamelis virginiana(witch hazel) leaf extract, vitis vinifera(grape) seed extract, cyclopia subtemata flower/leaf/stem extract, cyclopia genistoides flower/leaf/stem extract, ethylhexyl methoxycinnamate, parfum, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, lactic acid, aplha-isomethyl manone, coumarin, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal,limonene,linalool


Moja opinia:
Zawiera 2 lotne silikony, jeden latwo zmywalny i skladnik dzialajacy podbnie jak silikon, do tego ekstrakt z guarany, gliceryna,wyciag z lisci oczaru, ekstrakt z pestek winogron, wyciag z lisci, soku, kwiatow midokrzewu itd. Dzialanie roslinek antyoksydacyjne, chroni przed sloneczkiem( w składzie filtr UV). Zapobiega elektryzowaniu.
Pierwszy raz spotkałam się z maską w sprayu. Od początku ciekawiła mnie jej konsystencja. Maska jest gęsta. Nie da się tym produktem spryskać włosów. 


Maskę wyciskam na dłoń, rozsmarowuję i wcieram we włosy. 

Nie obciąża. Chroni końcówki, nawilża(nakładam ją na mokre włosy). Jest niesamowicie wydajna. Jej minusem z pewnością jest cena, jednak jeszcze nigdy nie miałam tak wydajnego produktu b/s. Pachnie troszkę męskimi perfumami- zapach się nie utrzymuje. Nie ułatwia stylizowania i nie utrwala fryzury. Trochę ułatwia rozczesywanie. Wygładza - włosy są miłe w dotyku.
Idealnym jednak dla mnie duetem jest ta maska w połączeniu z odżywką w piance. Ciekawa, szybka pielęgnacja ;)- odżywka w piance b/s a później maska w sprayu b/s. Odżywka w piance whipped cream jak wspominałam trochę wygładza i nabłyszcza(jednak nie nawilża-czego się można było spodziewać po składzie.). W połączeniu z maską efekt jest jak najbardziej na plus. Te dwa produkty się uzupełniają. Włosy są miękkie, nawilżone, błyszczące. 


A objętość?. Taka pielęgnacja mimo działania jest lekka. Nie obciąża(a przynajmniej moich włosów, które najlepiej się czują na bogatej pielęgnacji).


Miałyście?












26 komentarzy:

  1. nie miałam, ale wszystko czego używasz mnie zachęca, gdy oglądam zdjęcia tych cudownych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za produktami b/s, mimo, że moje włosy ciężko obciążyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie bo wiekszosc jest neutralna. Milo jedynie wspominam stosowanie maski gliss kur jako odzywki b/s. Jednak ta maska rowniez dziala.

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę maskę w spray'u, choć nie wiem czemu taka nazwa :) jej możliwości super, szkoda że nie jest troszkę tańsza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zwlaszcza ze ta maske nie da sie bezposrednio nalozyc na wlosy :D.

      Usuń
  4. Za wydajnosc plub i za wyglad wloskow- rooowniez! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego kosmetyku. Trochę skład mnie zniechęca, za duzo oblepiaczy, ale z kolei sa one "lekkie", więc może by się i sprawdziła... Ale znowóż cena i dostępność znów zniechęcają...
    Jak będę miała przypływ gotówki to zakupię :D Bo jednak kosmetyki nie przeznaczone do spłukiwania powinny się na moich włosach sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie sa lekkie. Wielki jednak plus za filtr. Teraz latem ta maska sie przydaje :)

      Usuń
  6. Twoje włosy są jak marzenie ;) nigdy takich nie widziałam ... no może na reklamach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma szans, moje cienkie i delikatne włosy na 100% by obciążyła, co nie zmienia faktu że dla tak zdrowych i pięknych włosów jak Twoje będzie idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm poszukaj innych recenzji :) bo powinna sie tez w malej ilosci sprawdzac na cienkich wlosach.

      Usuń
    2. P.s ja ja lubie w polaczeniu z odzywka w piance :D. Wtedy jest idealnie.

      Usuń
  8. Ciekawy produkt, lubię odżywki b/s :) Tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tym jak zobaczyłam ją u Ciebie jako zapowiedź testów kupiłam i bardzo się cieszę, że to zrobiłam. Jak najbardziej zgadzam się z Twoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo sie ciesze :). A jaki typ masz wloskow?. Moze sie to komus przyda :)

      Usuń
  10. Po raz pierwszy spotykam się z maską bez spłukiwania, aczkolwiek jestem otwarta na nowinki:) Patrząc na jej treściwą konsystencję, można odnieść wrażenie, iż kosmetyk obciąży włosy, tymczasem nie odnotowałaś takiego zjawiska;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obciaza :), zreszta warto poszukac innych opinii. Tylko te na zagranicznych stronach sa strasznie byle jakie :/.

      Usuń
  11. Maska-faktycznie brzmi ciekawie.Kochana,nie musisz nic nakładać na włosy-zawsze są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. chcesz zarabiać siedząc przed komputerem? wejdź: http://www.ermail.pl/klik/VnZWYGQB

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z tą maską w sprayu, ale jakoś nie czuję się skuszona ;p
    Twoje włosy jak zwykle pięknie lśnią *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Maska bez spłukiwania, ciekawa sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kruca takie fajności a tak mało pieniążków :(

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas kosztuje 49zł;) zapraszam na profil na Facebooku : Hurtownia Fryzjerska Twój Partner w codziennych kłopotach z włosami. Można śmiało zadawać pytania, prowadzimy również doradztwo internetowe;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...